sobota, 4 grudnia 2010

2.12.2009 08:48 51
Jest nas 22 tysiace ? - uzupelnienie
Wklejam tu 3 komentarze, ktore rano zmiescilem u Radoslawa Krawczyka. Jego wpis zniknal ze SG po godzinie, a z nim i te komentarze:)
@Radosław Krawczyk
Nie chcę Panu psuć samopoczucia, ale myślę, że należałoby jednak zdjąć różowe okulary zamiast upajać się wielkimi cyframi.Każdy, któ miałby w Salon24 zainwestować parę groszy, zrobi np. to, co ja zrobiłem wczoraj. Powie - sprawdzam i zajrzy do "Katalogu blogów". Do tych 22000. I zobaczy tam setki, jeśli nie tysiące "blogerów" o dorobku ZERO wpisów i ZERO komentarzy. Przekona się, ilu jest na S24 zawodowych publicystów. Zauważy, że prymitywnym trickiem regulaminowym - 36 miesięcy zamiast 3 - "zwiększyliście sobie ich ilość. Jedna trzecia Waszych "czerwonych" to takie same martwe dusze, jak owe tysiące rzekomych blogerów z katalogu.Druga sprawa to nowa Strona Główna. Proponuję przetestowanie jej na paru osobach, które na S24 nigdy nie były, którym nicki FYM, RRK, toyah czy Azrael mówią tyle samo, co Atanazy Kuryłko (0/0) czy benkor (0/0).
Sprawdziłem na wyrywki "Katalog najstarszych blogów".Te statystyki, z myślą o 22 tysiącach blogerów są powalające.Na jednej stronie jest ok. 60 nicków.Skupiłem się TYLKO na tych, którzy mają zero wpisów i zero komentarzy. Tych z dorobkiem 1/0 albo 0/1 nie uwzględniałem.Strona pierwsza to 20 (dwudziestu) zerowiczów.Dalej, strony: 10 - trzynastu,20 - dziewięciu,30 - szesnastu,40 - trzynastu,50 - szesnastu.Lekko licząc, macie jakieś cztery do sześciu tysięcy zarejestrowanych jako blogerzy nicków z zerowym dorobkiem.
Blog zarejstrowany i pusty powinien znikać z katalogu po, góra, 48 godzinach, a nie tkwić w katalogu blogów przez trzy lata.Te niby-blogi nie poprawiają Wam statystyki. One ją jedynie zakłamują.


skomentuj Komentarze do notki51 Zgłoś nadużycie

@Traube
Czy Pan wyszedł z Piwnicy, skoro dają Pana na SG? NOSG nie ma już, ale u mnie nadal wisi tekst admina na temat zakazu SG i "boków" w razie odblokowania. I nie było na "boczku" informacji o mojej nowej króciutkiej zresztą wieczornej notce, więc test pokazał, że nadal nie mogę wejść na SG i "boki". Ponieważ odblokowałam zaraz na początku,a zmianę regulaminu zapowiedziano, ale jej nie ma - nadal nie zablokowuję tych, których w dodatku już przecież na NOSG nie ma, bo nie ma samej NOSG.

TERESA BOCHWIC 142 2296 02.12.2009 09:45
Service.lockUserShow(18624);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

niestety, nie zrozumiał Pan tego, co napisałem
Salon24 jest czytany przez tysiące ludzi (w zależności od metody liczenia 280-500 tys). W katalogu jest ok 22 tys KONT (blogerów lub komentatorów). Część z nich nie ma wpisów w ogóle lub bardzo mało, bo wykorzystują konto do np. śledzenia dysksusji, obserwowania blogów ulubionych, wysyłania/odbierania poczty wewnętrznej etc. Część przestała korzystać z salon24.pl.Proszę jednak nie ustawać w tropieniu spisku i manipulacji.
RADOSŁAW KRAWCZYK 56 520 02.12.2009 09:51
Service.lockUserShow(15483);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radosław Krawczyk
A czy Pan zrozumiał właściwie intencje?Saper zawsze się znajdzie żeby utraconą twierdzę zamiast zostawić "wrogom" - w perzynę obrócić. I teraz jest właśnie czas na podkładanie dynamitu i podpalanie lontów.
M.M.W. 0 1957 02.12.2009 10:02
Service.lockUserShow(1664);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radosław Krawczyk
Jaka byla Panska motywacja o zmianie regulaminu w punkcie OBOWIAZKU komentowania w salonie raz na 3 LATA? Czyli przedluzenie DWUNASTOKROTNE. "..Użytkownik zobowiązuje się stale aktualizować swój Blog lub konto Komentatora poprzez umieszczanie wpisów przynajmniej raz na 36 miesięcy.."
LCHLIP 105 6191 02.12.2009 10:07
Service.lockUserShow(7170);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Lchlip
bo nie skasowalismy ani jednego bloga, który nie był aktywowany przez 4 miesiące,a ciągle dostawaliśmy pytania - "a co jak zachoruje, wyjadę etc". Proponuje patrzec na liczbę notek codzienie. Jest ok 200, czasem nawet 300, codziennie przez 31 dni.
RADOSŁAW KRAWCZYK 56 520 02.12.2009 10:35
Service.lockUserShow(15483);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Muszą sobie statystyki podciągać z prostego względu - ilu komentatorów i blogerów wyniosło się z Salonu w ciągu ostatnich dwóch tygodni? Całkiem sporo, w tym także ludzie, którzy na SG pojawiali się nader często. Inni archiwizują swoje notki, używają agregatów, przerzucają je na inne serwery. Myślę, że Administracja zauważyła exodus, tylko nie chce się do tego przyznać.
NOVALIJKA 159 1661 02.12.2009 10:44
Service.lockUserShow(21996);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radosław Krawczyk
Czy jest szansa na to, że pojawi się opcja "nie wyrażaj zgody na umieszczenie notki wśród polecanych"?
NOVALIJKA 159 1661 02.12.2009 10:44
Service.lockUserShow(21996);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Novalijka
ehh... Chyba raczej nie. Jesli bardzo Pani zależy, proszę zaznaczyć na końcu notki, że Pani sobie nie życzy być na sg. Ale takiego mechanizmu raczej nie uruchomimy.
RADOSŁAW KRAWCZYK 56 520 02.12.2009 10:49
Service.lockUserShow(15483);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radosław Krawczyk
Rozumiem.Ale w takim razie moja konkluzja iz liczba blogowiczow w s24 bedzie ciagle rosla przez jeszcze 2? lata jest chyba uprawniona. Niezaleznie od ilosci pojawiajacych sie blogow lub komentarzy.
LCHLIP 105 6191 02.12.2009 11:07
Service.lockUserShow(7170);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

Traube, oddaj opornik!
Albo zmień opis przynajmniej na "byłem oporny" :](szczegóły u mnie)
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 11:24
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radoslaw Krawczyk
"Proszę jednak nie ustawać w tropieniu spisku i manipulacji."Przyznam, ze nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem.Ja nie tropie zadnych spiskow ani manipulacji. Salon mozna czytac i sledzic nie posiadajac na nim konta. Poczty wewnetrznej nie uzywa (to wychodzi czasem w komentarzach i pytaniach) wielu doswiadczonych blogerow. Nigdy zatem nie uwierze, ze ci wszyscy z pustymi kontami, nikomu tu nie znani, goscie, z ozywieniem koresponduja przy pomocy poczty wewnetrznej. Wystarczy zreszta popatrzec na nicki, zwlaszcza na pierwszych stronach katalogu alfabetycznego, aby sie zorientowac, ze to kpiny jakies sa, a nie zadne blogi.Oto kilku naszych blogowych kolegow:1.------- 0 0 ----------------.salon24.pl 2.---- 0 0 fanatyk.salon24.pl 3.1111 0 0 ravrad.salon24.pl 4.88888888 0 0 klonhotelwena.salon24.pl Mam nadzieje, ze przeczyta to ktos, kto od tych kolegow dostal jakas wiadomosc na poczte wewnetrzna:)
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 11:28
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Teresa Bochwic
Pani Tereso, zapowiedzieli, ze odstepuja od tego rozwiazania, to sie i odblokowalem.Pozdrawiam,
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 11:29
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Usune. Nie mialem czasu przedtem.Swoja droga, to przeciwko czemu mam teraz "oporowac"?Nie podobaly mi sie zmiany w Regulaminie, wlaczylem sie w akcje Freemana bodajze w pierwszej dwudziestce.Cel zostal osiagniety. To o co chodzi?
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 11:32
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Teresa Bochwic
S24 jak sie okazuje ma kolosalną bezwładność.Przekłada sie to na to, ze - póki co - techniczne mechanizmy nie zostały jeszcze zmienione. I dopóki nie kliknie Pani "Zablokuj tych z nosg", to nadal "będzie Pani w Piwnicy", mimo że lista nosg została łaskawie opróżniona (amnestia).Pewnie dopiero za kilka dni ten mechanizm zostanie usunięty i dopiero wtedy "listą sg" po prostu nie będzie sobie trzeba zawracać głowy.
BIESZCZADNIK. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY 81 3406 02.12.2009 11:53
Service.lockUserShow(15797);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
O co chodzi? Wiesz, skoro lista NOSG została zlikwidowana, a ludy poprzednio tam uwięzione zostały przywrócone do łask, to oznacza, że informatyk musiał być w pracy. Pytam więc: nie mógł przy okazji zlikwidować tego debilnego "zablokuj/odblokuj" w ustawieniach? Wiesz, to tak jakby uwolnić politycznych, ale paragrafy zostawić. W sumie nic się nie zmieniło, więc nie opowiadaj o "osiągniętym celu".
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 11:55
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

Novalijka & Radosław Krawczyk
taka opcja już funkcjonuje, trzeba ją tylko trochę inaczej opisać:) czyli
zablokujdostęp moim postom oraz ewentualnym komentarzom, które się pod nimi pojawią na stronę główną lub odblokujdostęp moim postom oraz ewentualnym komentarzom, które się pod nimi pojawią na stronę głównąszkoda marnować (usuwać) sprawnie funkcjonującej, czasem przydatnej, a dostępnej dla każdego blogera opcji - warto ją zaadaptować:)
NOCNIK 1 3955 02.12.2009 12:02
Service.lockUserShow(19185);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Wlasciciele S24 powiedzieli wyraznie, ze sie ze zmian wycofuja. Gdybym mial im nie ufac Do tego stopnia,zeby wyczekiwac czy nie klamia to juz dawno by mnie tu nie bylo. Moj cel zostal osiagniety.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 12:03
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Bieszczadnik
To, że "czerwony komunikat" wciąż wisi nie oznacza wcale czasochłonności zabiegu usuwania i potu informatyków; to pokazuje tylko, że Administracja gówno zrozumiała z naszego protestu i tak naprawdę ma nas głeboko w dupie.
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 12:03
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Zgadzam sie z tobą w 100%; Natomiast nie wypowiadałem się o pracochłonności i pocie - nie znam uwarunkowań, mogę podejrzewać, że jest to bardzo łatwe, ale to tylko moja 'wycena z sufitu' - więc się nie wypowiadam. "Nie moje zoo".Widzę jednak i oceniam efekt końcowy - póki co, brak jakichkolwiek zmian w samym mechanizmie.I czy to się zmieni za kilka dni, czy nigdy - to można tylko zgadywać. Czas pokaże.
BIESZCZADNIK. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY 81 3406 02.12.2009 12:14
Service.lockUserShow(15797);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Radoslaw Krawczyk
Jeszcze jedno pytanie.Jesli tak jest, ze "Część z nich nie ma wpisów w ogóle lub bardzo mało, bo wykorzystują konto do np. śledzenia dysksusji, obserwowania blogów ulubionych, wysyłania/odbierania poczty wewnętrznej etc."To dlaczego w Regulaminie znajduje sie zapis o usuwaniu nieaktywnych kont po 36 miesiacach?Bedziecie zatem usuwac konta, ktorych wlasciciele po cichutku sobie koresponduja przez poczte wewnetrzna i obserwuja blogi ulubione?
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 12:15
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Bieszczadnik
Myslisz, że zabiegi "odblokowywania" tych z NOSG nie były równie czaso- i pracochłonne? Dało się? A na likwidację bezpośredniej przyczyny "zapiwniczenia" czasu dziwnie brakło...Jeżeli zestawić ten "przypadek" i deklaracje o "kapitulacji" z butnymi zapowiedziami RK o "bezlitosnym cięciu od teraz", to trudno w jakieś "zwycięstwo" wierzyć...
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 12:21
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Ale o jakim Ty zwyciestwie mowisz?Wlasciciele S24 moga kazdego z nas usunac stad przy pomocy paru klikniec w klawiature.Jedyne, co my mozemy im zrobic, to sobie stad pojsc.Kiedy wpisywalem sie na Liste Freemana nie bylo moim celem tworzenie alternatywnego blogowiska, piwnicy itp. Nie byla tez moim celem jakas walka z wlascicielami Salonu. Powtarzam sie troche, ale gdybym ich mial traktowac jako klamcow i wrogow, to bym juz dawno zlikwidowal bloga.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 12:28
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Odpowiem ci tylko "z punktu widzenia technicznego".Opróżnienie "listy nosg" to zabieg trywialny - nie wymagający żadnych prac programistycznych. Co wiecej, dodawanie i usuwanie pozycji z listy nosg było i jest dostępne - oczywiscie tylko dla uprawnionej administracji - od samego poczatku. Przecież stanowi ono właśnie "zarządzanie listą nosg", i musiało byc dostępne dla adminów. Dlategoopróznienie listy nosg było natychmiastowe - po podjęciu takiej decyzji, oczywiście.Natomiast usunięcie mechanizmu "listy nosg" z systemu - czyli po prostu powrót do stanu sprzed ostatnich zmian w funkcjonalności S24 - to już ingerencja w oprogramowanie.Też nie sądzę, że jakaś potężna - ale nie mnie oceniać, gdy jestem na zewnątrz. Na dobrą sprawę szybka "mozliwość powrótu do stanu sprzed zmian" to podstawa efektywnego utrzymywania każdego systemu.I dlatego mnie - podobnie jak Ciebie - dziwi ta bezwładność. No ale programiści też przecież muszą nakarmic dzieci. A może masz rację i sam mechanizm wcale nie ma zniknąć. Ale duch wypowiedzi administracji był taki, że ma to zniknąć.
BIESZCZADNIK. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY 81 3406 02.12.2009 12:33
Service.lockUserShow(15797);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@R. Krawczyk - "krzywa rośnie, diagram sprzyja"
Jeżeli już koniecznie chce się Pan pochwalić, to nie bezwzględnymi liczbami proszę, ale krzywą.
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 12:40
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Masz rację. Oporniki mnie zmyliły, a to przeciez czasy inne i nie o żadną solidarnośc chodzi.Cóż, wypada teraz przeprosić właścicieli i podziękować im za możliwość pracy dla nich. Albo się zwolnić.Adios.
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 13:22
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Bieszczadnik
Ty też masz rację - sprawdziłem i rzeczywiście: jest to robota dla informatyka na dobrą godzinę (za moich czasów oznaczało to 50 złotych, ale dawno mnie już w kRaju nie było).
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 13:28
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Solidarność?!O czym Ty mowisz?Kto jest teraz krzywdzony?
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 13:33
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

Traube&Radosłwa Krawczyk,
te 22 tysiące blogerów czy komentatorów to jest taka ściema, że mało kto się na to nabierze.Sprawdziłem sobie z ciekawości październik 2006, pierwszy miesiąc działania S24 (za pomocą kalendarza), z czerwonych tamtejszych nie pisze juz prawie nikt.Wśród niebieskich jest pełno takich blogerów, co mają licznik w stylu 2 blogi, 8 komentarzy, 1-1, 30-2, 13-8 itdI w życiu nie widziałem ich żadnego tekstu ni nicka, a jestem tiu komentatorsko od pazdiernika (może listopada 2006_), blogersko zaś od stycznia 2007I nie są to blogerzy tak jak ja, którzy choć obecnie mają 2 wpisy, to jednak napisali tu około 100 tekstów.i (licząc skasowane, zniknięte razem z blogami różnych autorów) gdzieś z 5 tysięcy komentów.Panie Radku, więc do czego pan chce przekonać ludzi, którzy napisali tu mnóstwo rzecyz i zaglądają prawie codziennie nawet jak nie komentują obecnie/nie piszą.Salon to gdzieś około 200, 300 bardzo aktywnych blogerów, pewnie z tyle samo osób tylko. komentujących lub bardzo rzadko piszących ale komentujących.pewnie ze 300-400 rzadziej piszących.I może z 500, 1000 wpadających raz na milion lat, reszta się nie liczy:)No i np. kwestia czy bloger co napisał w 2006 i 2007 około 30 tekstów i 200 komentów (Erpii niejaki, którego pamiętam) i znikł i od dwu lat nie ma go w S24 jest aktywnym blogerem tu?Bo wg tej metodologii tak.gdyby Salon opierał się na tych 21 tysiącach blogerów, a ten aktywny tysiąc by znikł, toi by ciekawe rzeczy pan zaobserwował:)No i swoją drogą, trochę to dezawuuje prace takiego Rybiztky'ego np. stwierdzenie, że pan który ma konto o liczbie wpisów 0-0 jest takim samym blogerem jak Rybitzky:0Czy pan co ma 2 wpisy i 3 komentarze i napisał je 3 lata temu:0Przecież to oczywiste jest, że w ogóle nie wiem po co ja to piszę.Pozdrowienia z odwyku nie tylko od Salunu:)
GRZEŚ 0 4217 02.12.2009 13:38
Service.lockUserShow(1175);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
No jasne. Jakaż to w końcu krzywda zablokować "pustą listę"? Nie ma skrzywdzonych - nie ma krzywdy.Kieszenie mieli puste, więc nie jestem złodziejem.Klienciaków nie znalazłam, więc dziwką nie jestem.Przepaść.
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 13:50
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Sugerujesz, ze ja jestem zlodziejem i dziwka?
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 14:22
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube > Sugerujesz, że sugeruję?
Mówiłem, że przepaść...
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 14:38
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Skomentuję z grubej rury.Psychiatra powinien widzieć krzywdę. Choćby tych, którzy odeszli.Choćby tych, którzy żegnają odchodzących z bólem.Coś Pan przeoczył.Pozdrawiam
REBELIANTKA 49 2900 02.12.2009 14:49
Service.lockUserShow(14026);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@rebeliantka&antypasterz
Czy Wy faktycznie troche nie przeginacie?Z czego to ja sie niby mam spowiadac? Ze nie chce mi sie kontynuowac zabawy w piwnice Salonu24?Moj wczorajszy wpis chyba dosc wyraznie pokazuje, co ja sobie o obecnej sytuacji mysle.Ot, rozwazam kwestie techniczne, w stylu "przenosic stad wpisy, usuwac czy machnac na nie reka i zostawic, jak sa".Dla mnie S24 juz od dosc dawna jest rozczarowaniem. Zaczelo sie to od usuwania kolejnych blogerow. Wiele miesiecy temu, a nie przed tygodniem.Moze sie Wam to wydac smieszne, ale jednym z decydujacych dla mojego stosunku do tego miejsca zdarzen, bylo usuniecie trollujacego lewaka NEOspasmina. Za jakis duperel zlikwidowali mu bloga i chyba z 5000 komentarzy. Maryla, Franek, sprawa 1maud - to wszystko bylo duzo pozniej.A ja juz od dawna nie mam zludzen. Jestem tu, bo lubie czasem komentowac u toyaha i w paru innych miejscach. Ale to wszystko.Nie bede zatem sie bawil w jakas opozycje wobec Administracji. Czulbym sie smiesznie robiac cos takiego.Mimo wklejenia opornika podzielalem od poczatku poglad Timmyego. To byl wybor jednej z regulaminowych opcji, a nie protest.Zwracam Wam uwage, ze kilku prawicowych blogerow z najwyzszej polki, w ogole sie nie przylaczylo do piwnicy. I tez jest OK. Przynajmniej dla mnie.Dlatego uwagi umoralniajace odbieram jako, co najmniej, niestosowne. Tym bardziej, ze ja sam nikomu nie narzucam jakiegos postepowania i sie w wybory dokonywane przez innych, zwlaszcza w sprawach - powiedzmy sobie - dosc blahych, nie wtracam.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 15:59
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Pewnie, że przeginamy.Przeginamy drzewo rosnące po naszej stronie przepaści; jeśli i Ty swoje przegniesz, może most powstać.Na przykład teraz pozwolę sobie przegiąć tak: niepodpisanie lojalki w '82 też było wyborem jednej z regulaminowych opcji.Zwracam uwagę, że kilku (jak np. JK-M) prawicowych polityków tez podpisało, ale dla mnie to nie jest OK.No, ale ja zwracam uwagę na takie szczegóły, mimo że "dziecinadą" się komuś wydają. Dobra, kończę, miłej kariery życzę, choć - jak to Kelus śpiewał - "z karierą jest jak z prostytutką: zaczynasz wesoło, a po wszystkim smutno".
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 16:29
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@ Traube
Nie sledzilem ostatnio, co sie dzieje na SG. Czy juz admini przejrzeli - i mozna wychodzic z bejzmentu? Innymi slowy, czy dalej ci z piwnicy (z zasadami znaczy) maja szlaban, nawet na SB?
BRAT-OLIN 232 3883 02.12.2009 17:01
Service.lockUserShow(2824);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@brat-olin
Ja wyszedłem i widzisz, za volksdeutscha prawie robię:)A co się działo?W nocy Freeman zamieścił filmik z fragmentem jakiegoś filmu o Hitlerze i z napisami pasującymi do S24. Filmik był zabawnie zrobiony, ale można zrozumieć, że się Igorowi Janke nie spodobał. No, i wywalili chyba na dobre Freemana.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 17:08
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
1. Piwnica była zdominowana przez prawicę, ale nie była, czego może nie dostrzegłeś, prawicowa. Pierwsze skrzypce grała od początku Voit, przyłączył się leszek.sopot i Parakalein, czyli nie jacyś pisowcy czy prawicowcy. Bo tak naprawdę nie miało to nic wspólnego z polityką.Twoje porównania z lojalkami z r. 1982 są głupie. Różnica polega na tym, że do przebywania na S24 nikt nikogo nie zmusza. Bawienie się w jakąś opozycję na tej platformie blogowej jest faktycznie dziecinadą.Jestem zarejestrowany na blogmedia24. Spróbuj wejść tam z takim numerem, jak film Freemana, z Marylą zamiast Jankego w roli głównej. Gwarantuję, że wywalą cię bez gadania. I nikt nie pozwoli tam na budowanie jakiejś np. peowskiej piwnicy. Sam domagałbym się reakcji.Powtarzające się uwagi natomiast o dziwkach, prostytutkach itp. traktuję jako chamskie. Po prostu, chamskie. Jak jesteś taki pryncypialny, to powinieneś teraz, po wywaleniu przez Administrację Freemana, się stąd w proteście wynieść.Zwracam ci tylko uwagę, że Freeman został tu po zbanowaniu Maryli i Franka.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 17:21
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
21921
PPOR DUB 1 9234 02.12.2009 17:24
Service.lockUserShow(7112);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@ppor Dub
Liczyłeś?
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 17:28
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
To ja tez wychodze. Bedzie nas dwoch na v., choc ze Szwecji. A Szwecja slynie z pragmatyzmu, demokratycznego zreszta takiego :)
BRAT-OLIN 232 3883 02.12.2009 17:33
Service.lockUserShow(2824);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@brat-olin
:)
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 17:37
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@niewolnik
Film oglądałem dwa razy. Wstaję wcześnie i jeszcze był na S24.Försvarar jag någon här? Jag har accepterat deras regler eller "avblockerat" rättare säga för att publicera den här texten. Tror inte att de gillar den. Källaren är meningslös i dagsläget. Tankar att gå härifrån har jag sedan länge. Har flyttat en del texter till ett annat ställe redan i april. Men det är jobbigt. Och jag är lat.:) Om ngn har skuldkänslör borde han försvinna härifrån. Så enkelt är det.Ursäkta eventuella fel. Jag skriver sällan. Brukar diktera.Hälsningar,
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 18:04
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube> ple ple ple ple
Boga w sercu nie masz - ot co. Stąd Twoja rozpaczliwa potrzeba akceptacji. Ja to od razu wiedziałem, od czasu przeczytania "PiS, Irlandia - wypadki drogowe..", ale chciałem się jeszcze upewnić.Wielkiem błędem Twoim jest to, że próbujesz udawać Prawicę - niestety, prawda sie zawsze wyda, choćbyś ze wszystkich sił ukrywał. Przyznaj się lepiej: po co Ci była potrzebna obecność w piwnicy.,(wiem, wiem: do kariery)
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 19:27
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
Do kariery?Od czasu dyskusji z najgłupszym blogerem S24 unikam tematyki i terminologii zawodowej.Powiem zatem tak, jak jemu.Ty jesteś, po prostu, głupi.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 19:45
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@antypasterz
I jeszcze jedno.Zajrzałem na twojego bloga. Ostatni wpis w lipcu 2008, to samo z komentarzami.A potem nagle wysyp przy okazji piwnicy.Nie wiem jakie interesy reprezentujesz i na czyje zlecenie działasz, ale w kontekście tej aktywności, śmierdzisz prowokatorem na kilometr.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 20:11
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Nie zrozumiał mnie Pan.Po zbanowaniu Maryli napisałam oddzielną notkę. Jest łatwo widoczna w "Najpopularniejszych" na moim blogu.Już wtedy uważałam, że rażąco złamano obyczaje.Miałam nadzieję, że zostaną wyciągnięte wnioski.Potem byl MarkD, a potem nowy Regulamin. Przedtem ataki na cirk /niezasadne zarzuty antysemityzmu/. Potem NoSG z Panną Wodzianną, Freemanem, cirk i innymi.Z ofert kopania "zakutych w dyby" wycofano się. Pozostała arbitralność decyzji Administracji i Właścicieli. I może nic w tym nie byłoby złego, tylko, że kontrakt w stosunku do tego z czasów "przed Marylą" zmienił się diametralnie.Nie mamy już wolnej debaty publicznej. A wolnych i niesfornych traktuje się brzydko. Nawet, gdy byli współtwórcami rozwoju Salonu.I to jest to, co mnie boli. Ale Pana oczywiście nie musi. W ogóle nie namawiam.Pozdrawiam
REBELIANTKA 49 2900 02.12.2009 20:18
Service.lockUserShow(14026);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@rebeliantka
Ależ boli, droga rebeliantko!Salon24 był kiedyś bardzo fajnym miejscem.Już od dawna nie jest.Ja tu jestem, jak już parę razy pisałem, aby móc sobie pokomentować u toyaha i kilku innych blogerów.Myślę, że bardziej pożyteczne w obecnej sytuacji jest publikowanie tekstów o liczbie blogerów tu niż w piwnicy, gdzie straszą prowokatorzy w stylu antypasterza.Pozdrawiam,
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 20:29
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
No to się zgadzamy.Z jednym wyjątkiem. Nie podzielam opinii, że antypasterz, to prowokator. To fajny, rzeczowy facet. Obaj mówiliście dzisiaj głupstwa do siebie, tak sądzę ;)I pozdrawiam miło
REBELIANTKA 49 2900 02.12.2009 20:37
Service.lockUserShow(14026);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@rebeliantka
Moje zaufanie do tego kolegi zostało nadszarpnięte.Dawno nie spotkałem się z tak niedorzecznymi zarzutami.
TRAUBE 99 3565 02.12.2009 20:45
Service.lockUserShow(5060);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
;)))Będę czekać na kolejne wnikliwe teksty o sile rażenia Salonu ;)Pzdr
REBELIANTKA 49 2900 02.12.2009 20:55
Service.lockUserShow(14026);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz

@Traube
Przepaść... Czasami to aż płakać się chce, ale przecież nie starczy łez na wszystkich nieszczęśników...
ANTYPASTERZ 36 351 02.12.2009 21:45
Service.lockUserShow(11192);
zablokuj
link nadużycie usuń odpowiedz
zobacz wszystkie posty »
następna notka 7 8 9 10 11 12 13 poprzednia notka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz